» تمامی کالاها و خدمات این فروشگاه ، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه میباشند و فعالیتهای این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است .
فروشگاه ساز رایگان فایل فروشگاه ساز رایگان فایل
اکسل جامع محاسبه ی سود و زیان در خرید و فروش ارز های دیجیتال (توضیحات رو بخونید) حسین معماریان 1399/04/25 دسته بندی : حسابداری 0

این اکسل شیت ها مختلفی دارد (اگر ارز مورد نظر تون در شیت ها نبود، براحتی میتونید از یکی از شیت ها کپی تهیه کنید و اونو ادیت کنید -که فرمول نویسی ها هم توش بمونه-) و تماما توسط خودم درست شده. سطر اول اطلاعاتِ هر جدوا رو نگهداشتم که فرمول ها حفظ بشه.

پس از وارد کردن اطلاعات خرید تون (از قبیل قیمت دلار در اونموقع، قیمت ارز به دلار -هنگام خرید-، پول رد و بدل شده و یه سری اطلاعات اختیاری)، سود و ضرر تون هم به دلار و هم به تومن (در مجموع ارز هاتون) حساب میکنه. فقط توجه شود که این اکسل، کامل فرمول بندی شده و کار باهاش خیلی سادست (توضیحات داره در خودش) ولی کسانی که در حد محاسبه ی جمع و تفریق در اکسل بلد نیستن، ترجیحا نخرند (چون یک چیزای خیلی -!!!- حداقلی باید از اکسل بلد باشید. مث کپی کردن فرمول -برای وقتی که میخواید برید سطر بعد-)


خرید و دانلود | 4,900 تومان
نوع فایل :اکسل | تعداد صفحات :10
گزارش تخلف به پلیس سایت
مطالب مرتبط